Letos smo sodelovali na 22. konferenci VIVID – Vzgoja in izobraževanje v informacijski družbi 2019, ki je potekala pod okriljem mednarodne multikonference Informacijske družbe – IS 2019 na Inštitutu Jožef Štefan v Ljubljani. Namen konference je bil predstavitev ter proučevanje novih načinov dela in skupnega življenja v vzgojno-izobraževalnem procesu, ki jih prinašajo sodobne informacijske in komunikacijske tehnologije. Tematsko jedro konference je bilo proučevanje izzivov digitalizacije v procesih vzgoje in izobraževanja, od vrtca do univerze. Osrednji namen konference še vedno sloni na problematiki poučevanja računalništva in informatike, saj moramo v šolah vzgajati in usposabljati ne le pasivne uporabnike tehnologij ampak tudi njihove aktivne ustvarjalce.

Kot šola smo predstavili strokovni prispevek Kreativno kodiranje v medijski produkciji, v katerem smo izpostavili aktivnosti za spoznavanje osnovnih računalniških konceptov in pristopov v programiranju, ki jih izvajamo v programski enoti Kreativno kodiranje, z namenom razvijanja računalniškega mišljenja. S poučevanjem ključnih vsebin računalniškega mišljenja po ustreznih zahtevnostnih stopnjah smo skozi reševanje problemov v generativni vizualizaciji ugotovili, da so dijaki razvili algoritmično mišljenje in znanje osnov programiranja, s tem pa pridobili temeljne kompetence na strokovnem področju, ki so veliko trajnejše in splošno uporabnejše od pasivnih, enosmernih postopkov v uporabi različnih tehnologij.

Davorin Babič

Spletna stran za boljšo funkcionalnost in prikaz multimedijskih vsebin uporablja piškotke. Z nadaljevanjem brskanja po spletni strani se strinjate z namestitvijo in uporabo piškotkov na vaši napravi.