V sredo, 30. septembra, smo imeli dijaki oddelkov 4. c, 4. d in 4. f predavanja v sklopu strokovnega modula kakovost in trženje. Namen predavanj je bil dijake navdušiti za iskanje novih idej in možnosti ter spodbujanje samoiniciativnosti. Profesorici Lea Golob in Iva Molek sta uvodoma nakazali, kako hitro se zamenjata pojma podjetnost in podjetništvo. Sledila je razlaga, kako lahko dijaki z nekaj spodbude postanejo uspešni podjetniki. Pridružil se nam je tudi nekdanji dijak šole, sedaj uspešen podjetnik Tomaž Paškulin. Predstavil nam je svet oglaševanja, saj se njegovo podjetje Smart AD, ukvarja ravno s tem. Nekaj znanj o sistemu oglaševalskih agencij in njihovih mrežah nam bo, ko/če bomo odpirali svoja podjetja, prišlo izjemno prav.

Monika Primc

Fotografija: Iva Molek

[st_gallery gallery=”2324,2325″ size=”thumbnail” columns=”4″ lightbox=”yes”]

Spletna stran za boljšo funkcionalnost in prikaz multimedijskih vsebin uporablja piškotke. Z nadaljevanjem brskanja po spletni strani se strinjate z namestitvijo in uporabo piškotkov na vaši napravi.