17. 9. 2014 ob 20.00 se nas je 16 dijakov iz različnih razredov s spremljevalkama profesorico Matejo Jakob in profesorico Barbaro Iskra Šarec zbralo pred Tivolijem, kjer smo spravili svojo prtljago v prtljažnik minibusa in začeli 10-urno vožnjo proti Strasbourgu. Vožnja je potekala ponoči, zato smo si lahko tudi malo odpočili. 18. 9. 2014 ob 8.00 smo že čakali pred Evropskim parlamentom v Strasbourgu. Tam smo si na hitro ogledali stavbo, potem pa nas je prijazno sprejel gospod Klemen Žumer, vodja slovenske informacijske pisarne Evropskega parlamenta v Strasbourgu. Razložil nam je, kako deluje Evropski parlament, in nam pripravil kratko predstavitev.

[st_video video=”http://youtu.be/ykBVPCkd_j0″ ratio=”16:9″ width=”” height=””]

Kmalu po tem je prišel še gospod Ivo Vajgl, slovenski evropski poslanec, ki je zelo prijazno in podrobno odgovoril na naša vprašanja. Ogledali smo si tudi veliko sejno dvorano in pojedli kosilo v parlamentarni restavraciji. Po kosilu se nam je pridružila gospa Nina Stanković, uslužbenka Vajglove pisarne, ki nas je nato vse dni spremljala in vodila. Skupaj smo se odpeljali do hotela v Strasbourgu, si tam malo odpočili, potem pa šli na ogled mesta. Ogledali smo si veliko znamenitosti, kot so: katedrala, značilne alzaške hiše, najlepši del Strasbourga, imenovan La petit France … 19. 9. 2014 zjutraj smo se odpravili proti Luksemburgu. Tam nas je sprejel gospod Boštjan Kranjec, prevajalec in pravnik na mednarodnem sodišču v Luksemburgu. Skupaj smo se sprehodili po glavnem mestu najbogatejše države v Evropi, potem pa smo imeli kratek odmor za kosilo.

[st_gallery gallery=”273,272,271,270″ size=”thumbnail” columns=”4″ lightbox=”yes”]

Pot smo nadaljevali proti Bruslju. Ko smo prispeli tja, smo se najprej ustavili ob Atomiumu, ogromnem spomeniku. Po fotografiranju pred spomenikom smo se ustavili še pred Evropskim parlamentom v Bruslju in se sprehodili do trga le Parvis de Saint-Gilles, kjer se da začutiti pravi utrip Bruslja. V hotel smo prispeli zvečer. 20. 9. 2014 smo po hotelskem zajtrku spakirali in odšli v center Bruslja. Ogledali smo si kraljevo palačo, trg Grand Place, trg Sablon in najboljše čokoladnice v Belgiji. Sprehodili smo se do mestnega simbola, dečka, ki lula. Poskusili smo tudi slavne belgijske vaflje. Na koncu smo se zbrali ob srednjeveški tržnici in počasi odšli proti avtobusu ter začeli dolgo vožnjo domov. 21. 9. 2014 ob 7.00 smo prispeli v Ljubljano.

Petra Hlebš, 2. G

Spletna stran za boljšo funkcionalnost in prikaz multimedijskih vsebin uporablja piškotke. Z nadaljevanjem brskanja po spletni strani se strinjate z namestitvijo in uporabo piškotkov na vaši napravi.